NAHAJATE SE NA STARI SPLETNI STRANI ŠOLE, KI SE VEČ NE POSODABLJA.
OBIŠČITE NAS NA NOVI SPLETNI STRANI (KLIK NA SPODNJO SLIKO)

Dnevniki 4. 3. 2020

Danes smo se zbudili zgodaj. Ko smo se zbudili, smo čakali na zajtrk. Po zajtrku smo šli smučat. Smučali smo približno 3 ure. Čaj smo pili po smučanju. Po smučanju smo odšli v sobo. Nato smo odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli čas za počitek. Nato smo odšli na predavanje Lovske zveze Slovenije, kjer smo se zelo zabavali. Nato smo imeli malico. Za tem smo odšli v sobe, kjer smo preživeli lep popoldan. Ob pol osmih smo odšli na večerjo. Po večerji smo pisali dnevnik, ter odšli na pohod z lučkami. Po pohodu smo brali dnevnik.

Gašper, 5. a

Danes smo se s puncami zbudile in lenarile v postelji. Nato smo se šle obleči, počesati in umiti zobe. Čas je bil za zajtrk. Nato smo imele čas za sladkarije. Nato smo odšli smučat. Po smučanju smo imeli prosti čas in kosilo. Po kosilu smo se odpočile in pozabavale. Ob treh smo imeli lovce in veliko smo se naučili. Odšli smo na malico, po malici se s puncami učimo za jutrijšnji test. Med čakanjem na večerjo pišemo dnevnike. Lahko noč.

Tana, 5. B

Dnevniki 3. 3. 2020

Zjutraj se zbudim in pozabim, da smo šli v šolo v naravi in mislim, da sem doma. Nato slišim Vivin glas in se zavedam kje sem. Oblečemo se in umijemo. Ko gremo na sprehod, najdemo žabo. Na zajtrku je bilo zelo dobro, saj je bila hrana odlična. Oblečemo se in gremo smučat.Šli smo na trak za vzpenjanje na hrib. Zelo sem napredovala. Nato smo šli na kosilo. Po kosilu nam je policaj razložil smučarska pravila. Hoteli smo iti na pohod, a je preveč deževalo, zato smo pripravili predstavo o smučarskih pravilih. Nato smo še malo počivali in šli na večerjo. Nato smo šli v sobo in pisali šolski dnevnik ter vadili za predstavo o smučarskih pravilih.

Nina, 5. a

Danes zjutraj sem se zbudila in si šla umit zobe. Kasneje je napočil čas za zajtrk. Po zajtrku smo imeli malo časa, da se pripravimo za na smučanje. Na smučanju je bilo zelo fajn, ker smo šli na trak. Po smučanju je sledilo kosilo, bilo je zelo okusno. Po kosilu smo se lahko igrali družabne igre, me smo igrale UNO. Kasneje je napočilo predavanje in po predavanju je bilo malo odmora. Po odmoru smo imeli večerjo in tako se je naš dan zaključil.

Lejla, 5. b

Dnevniki 2. 3. 2020

Po žalostnem razhodu sem ugotovil, da sploh ni tako slabo. Najprej smo se namestili in se igrali, potem smo šli smučat. Ker sem dvomil v svoje zmožnosti sem potem ugotovil, da to zmorem in to tudi dokazal. Pred smučanjem smo imeli kosilo, ki je bilo zelo okusno. Po smučanju smo imeli počitek, kjer smo se imeli fajn. Pri večerji smo jedli žgance in golaž, za kosilo pa krompir in dunajski zrezek. Zdaj pa čakamo na nove dogodivščine, ki bodo trajale do petka.

Lep pozdrav, Rudi, 5. b

Zjutraj smo odšli z avtobusom do Ribnice v šolo v naravi. Ko smo prispeli so nas razdelili v sobe. Kakšne pol ure smo imeli čas, da si vse razpakiramo. Nato smo odšli na kosilo in se najedli. Po kosilu smo imeli prosti čas, potem je prišla učiteljica in nam povedala, da gremo smučat. Nekje tri ure smo smučali. Smučati je bilo zelo zabavno. Po smučanju smo imeli zelo dosti prostega časa, igrali smo se družabne igre in se pogovarjali. Nato je učitelj prišel po nas in nam povedal, da je večerja. Lepo počasi smo se odpravljale na večerjo. Tam smo lepo v miru pojedli. Po večerji smo se odpravile pisat dnevnike. To je konec mojega dnevnika.

Leila, 5. a

Danes sem se zbudil ob 6.30, pripravil sem se in končal ob 7.00. Pol ure sem gledal risanke z mojo mlajšo sestrico, potem sem se šel z njo igrat, ko sva se naigrala je bila ura 8.00. Pripravili smo se in odšli v naš veliki avto, šli smo peljati še mojo mlajšo sestrico v vrtec. Potem sem z mamo čakal na avtobus. Prišel je avtobus in šli smo nesti smučke. Ko smo jih odnesli, smo šli na avtobus. Sedel sem z Rudijem. Potovanje je trajalo točno 49 minut. Prišli smo in dobili ključe od sob. Namestili smo se, nato pa odšli na kosilo. Potem smo šli smučat, po smučanju smo si domišljali strašne stvari. Po večerji pa pišemo dnevnike.

Aleksandar, 5. b

Ko sem se zbudula sem bila v pričakovanju. Ko sem prišla do šole sem notri videla Ajno, kar mi je dalo vedeti, da nisem zamudila avtobusa. Vesela sem bila, da so mi straši mahali skozi okno avtobusa. Pogrešala bom starše, a vem, da se bom zabavala. V avtobusu sem se z Ajno pogovarjala o njeni veri in o naši. Končno smo prišli v Ribnico na Pohorju, ki je presegla moja pričakovanja. Hotel je od znotraj še lepši kot od zunaj. Čeprav je učiteljica prepovedala obiske, je bilo vredno, da sem odšla k fantom na obisk. Zelo smo se zabavali, igrali smo se flašo resnice in družabne igre. Ko enkrat spoznaš fante, so prav prijetni. Nato smo šli smučat, všeč mi je bilo. Sploh drvenje po strminah. Nato smo pisali dnevnik, napisala sem: Ko sem se zbudila sem bila v pričakovanju…

Viva, 5. a

(Skupno 1.511 obiskov, današnjih obiskov 1)