NAHAJATE SE NA STARI SPLETNI STRANI ŠOLE, KI SE VEČ NE POSODABLJA.
OBIŠČITE NAS NA NOVI SPLETNI STRANI (KLIK NA SPODNJO SLIKO)

Galerija

Iz dnevniških zapisov učencev:

3. dan

Ko sem se zbudila, sem si umila zobe, se oblekla in pospravila sobo, nato smo šle hitro na jutranje gibanje. Zaradi Tarika nismo tekali. Imele smo čas, da si pospravimo sobe. Nato smo šli na dober zajtrk. Jedla sem kroglice. Ko smo pojedle, smo se oblekle za smučanje. Jaz sem šla k učitelju zaradi žulja na nogi. Učitelj mi zaradi tega ni dovolil smučati. Vseeno sem bila tam. Učitelja sem prosila za smučanje. Rekel je, da po odmoru lahko grem smučat. Za malico smo imeli topli sladki čaj in banane. Ko sem pojedla banano in popila čaj, sem se obula. Nato smo šli smučat. Malo sem že pozabila smučati, a sem se spomnila. Učiteljica me je pohvalila. Šle smo v sobo in se igrale človek norčuj se in jedle penice. Šli smo na kosilo. Jedla sem ribo in pila sok. Po kosilu smo reševali učne liste. Večerja je bila super – špageti! Potem smo imeli nočno smuko. Res je bilo fino.

Lara, 5.b

Zbudila sem se ob 7.30. Šla sem na jutranjo telovadbo, ampak je odpadla zaradi Tarikovega smešnega dnevnika. Potem sem se šla obleč in sem šla na zajtrk. Po zajtrku sem si oblekla smučarsko opremo in smo šli smučat. Danes smo šli na vlečnico in smo se spuščali po hribu. Potem smo šli na kosilo. Z kosilo smo jedli zelenjavno juho in ribo. Zraven smo jedli tudi limone in pili sok. Po kosilu smo si šli v sobo po denarnico in še malo počakali v sobi. Potem smo šli v trgovino. Ko smo prišli iz trgovine, smo se malo spočili. Potem smo šli na večerjo in na nočno smučanje.

Alina, 5.a

2. dan

Zjutraj smo se zbudili nato smo šli na zajtrk in nato na smučanje za štiri ure. Po smučanju smo imeli kosilo in po kosilu počitek. Nato je bila večerja po kateri smo odšli na sprehod v kostumih.

Tarik, 5.a

Zjutraj sem se zbudila ob 7.05, ko sem vstala sem si šla umit zobe in obraz. Nato se je zbudila tudi Tina. Ko sem končala v kopalnici sem se odšla oblečt za jutranjo telovadbo. Pri jutranji telovadbi smo morali teči dva kroga. Nato nas je učitelj poslal v sobe in odšli smo na zelo dober zajtrk. Po zajtrku je sledilo smučanje, vmes pa čaj z malico. Po smučanju smo imeli kosilo, nato pa smo  v sobah izdelovali kostume (pingvine). Ko smo končali smo odšli na večerjo. Nato pa na pohod v maskah.

Alja, 5. a

Danes je bil čudoviti dan. Punce smo so me zbudile, ker so se drle. Nato sem se uredila za jutranjo telovadbo. Tekli smo dva kroga, nato pa odšli na zajtrk. Jedla sem hrenovke in kruh. Po zajtrku smo šli smučat, vmes pa imeli pavzo za čaj in krofe. Smučali smo kar štiri ure. Nato smo šli na kosilo. Jedla sem kosilo, ki jim večina ljudi pravi luleki. Po kosilu smo imeli pavzo za obiske, nato smo dobili navodila za kostume. Jaz sem rezala vrečke, Vesna je rezala trebuhe, Alja kljunčke, Tina pa oči. Ko smo končali smo šli na večerjo, jedla sem nagece in pomfri. Zelo je bilo dobro. Po večerji smo se oblekli v kostume in odšli na pohod – tam smo izvedeli dosti stvari o Ribnici. Prišli smo v sobe in zdaj pišem dnevnik.

Sanja, 5.a

1. dan

Komaj sem čakala, da gremo v šolo v naravi, ko me je mami pripeljala do šole sem komaj čakala, da grem na avtobus.

Peljali smo se približno eno uro. Ko smo se pripeljali v Ribnico, smo jaz, Sanja, Pia B., Elmedina in Alja Š. skupaj odšle do sobe, kjer smo razpakirale svoje stvari. imele smo nekaj časa še zase. Kasneje smo imeli kosilo in nato šli smučat. Po smučanju smo imeli predavanje policista. Imeli smo še večerjo, po večerji pa smo pisali dnevnike. Zraven smo jedli sladkarije.

Vesna, 5.b

Zjutraj smo se z avtobusom odpeljali v Ribnico na Pohorju. Sedela sem z Matejem. Vožnja je bila zelo zabavna. Ko smo prispeli smo smuči, pancarje in palice pospravili v shrambo za smuči. Nato smo bili v sobah in se razpakirali. Čez nekaj časa smo odšli na kosilo, ki je bilo zelo dobro. Nato smo v sobah mirno počivali. Čez nekaj časa smo odšli smučat. Bilo je zelo zabavno. Razdelili smo se v dve skupini in sicer boljši in slabši. Jaz sem bila v skupini slabših. Bilo je res zelo zabavno. Ko smo končali s smučanjem smo se preoblekli, preobuli in dali mokre stvari na stojalo, da se posušijo. Potem smo še malo počivali v sobah. Nato smo odšli v jedilnico in poslušali policaja o varni vožnji s smučmi. Bilo je zelo poučno. Čez nekaj časa smo odšli v sobe in smo počivali. Čez nekaj časa smo odšli na zelo dobro večerjo. Nato smo napisali dnevnik, kaj smo počeli danes.