NAHAJATE SE NA STARI SPLETNI STRANI ŠOLE, KI SE VEČ NE POSODABLJA.
OBIŠČITE NAS NA NOVI SPLETNI STRANI (KLIK NA SPODNJO SLIKO)

Petek, 9. 12. 2022

V petek, 9. 12. 2022, smo se ob 9.15 z vlakom odpravili na Ptuj v CŠOD Kurent, kjer smo preživeli naslednje 3 dni. Ko smo prispeli v dom, so nam najprej razložili pravila doma, nato pa smo se odpravili na ogled Ptuja, kjer smo občudovali najbolj znane znamenitosti.

Po prihodu nazaj v dom smo imeli kosilo ter delavnice na temo podjetništva – spoznali smo, kaj je podjetništvo, njegove značilnosti in kdo je podjetnik.

Po skupinah smo nato iskali našo podjetniško idejo, ki jo bomo prodajali (storitev/izdelek), ter delovni načrt, ki je moral vsebovati podrobnosti, kot je ime storitve/izdelka, prototip, material, delavci, kakšna je cena izdelka, prihodek ter dobiček.

Po večerji smo imeli skupni čas, kjer smo reševali naloge, povezane z denarjem in podjetništvom.

Sobota, 10. 12. 2022

Naš drugi dan se je začel ob 7.30, ko smo se zbudili ter imeli zajtrk ob 8.00. Nato so sledile delavnice o podjetništvu do kosila, kjer smo izpopolnili naš delovni načrt ter naredili oglas za naš izdelek ter ga tudi predstavili.

Po kosilu so se nam začele filmske delavnice, kjer so nam predstavili značilnosti filma, vrste filmov, kako je bil izdelan prvi film. Iskali smo ideje o filmu, le-tega smo posneli naslednji dan.

Po delavnicah smo imeli večerjo in odšli na nočni sprehod po Ptuju. Po povratku nas je čakal zadnji dogodek tega dne – igranje družabnih iger.

Nedelja, 11. 12. 2022

Zadnji dan smo po pakiranju in ostalih pripravah na odhod domov snemali film Skrivalnice, kar je bilo pravo doživetje.

Ob 13.00 smo zapustili dom in se odpravili na železniško postajo. Vkrcali smo na vlak in naš vikend se je zaključil na mariborski postaji.